04-support-icon-phone211 800.78.30
Live Help

Η Εταιρία δηλώνει ότι θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να διατηρεί στο ύψιστο επίπεδο τις παρεχόμενες υπηρεσίες  φιλοξενίας της  προς τους πελάτες γιατί σκοπός μας είναι να ικανοποιήσουμε τις  απαιτήσεις των πελατών μας και όχι να τους δεσμεύουμε με συμβόλαια σε υπηρεσίες που τελικά  δεν τους καλύπτουν. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα ακύρωσης της υπηρεσίας φιλοξενίας και  επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την απόκτηση της υπηρεσίας φιλοξενίας στην εξής περιπτώση:

Εάν οι δυνατότητες της υπηρεσίας της φιλοξενίας που έχει επιλέξει ο Πελάτης δεν ανταποκρίνονται αποδεδειγμένα στα χαρακτηριστικά της εν λόγω υπηρεσίας όπως αναφέρονται στην Ιστοσελίδα θα πρέπει αρχικά ο Πελάτης να μας ενημερώσει στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .αναγράφοντας το domain και το πρόβλημα. Αν το τεχνικό τμήμα της Εταιρίας δεν εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τον Πελάτη σε εύλογο χρονικό διάστημα, αναλόγως της φύσεως του προβλήματος, τότε ο Πελάτης έχει το δικαίωμα αναφέροντας στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  το ονοματεπώνυμο του συναδέλφου, την ημέρα και ώρα και το περιστατικό, να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων του πάντα εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την απόκτηση της υπηρεσίας φιλοξενίας.  Σ’ αυτήν την περίπτωση η Εταιρία θα θα διασταυρώσει το αληθές της καταγγελίας της σύμβασης, πριν προβεί σε οποιαδήποτε επιστροφή ποσού.

Αν ο Πελάτης μέσα στο διάστημα των 30 ημερολογιακών ημερών από την απόκτηση της υπηρεσίας φιλοξενίας  δεν εκφράσει ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία κάποιο παράπονο σιωπηρά συμφωνεί με τη συνέχιση παροχής της υπηρεσίας και παραιτείται του δικαιώματός του για επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων.

Διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή απονομή πίστωσης στον Πελάτη.

Η Εταιρία σε περίπτωση που αποφανθεί ότι ο Πελάτης πρέπει να λάβει την επιστροφή χρημάτων, θα τακτοποιήσει την υποχρέωσή της  εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ενημέρωσης του Πελάτη για την έναρξη της διαδικασίας παρακρατώντας από το ποσό που θα επιστρέψει στον Πελάτη, όποιο ποσό χρησιμοποιήθηκε για αγορά άλλης σχετικής υπηρεσίας πχ κατοχύρωση domain name του Πελάτη, αγορά SSL πιστοποιητικού, ιδιωτικής IP κλπ, και έγινε κατά την διάρκεια της εγγραφής του στις υπηρεσίες της Εταιρίας καθώς και τυχόν έξοδα που σχετίζονται με αυτή τη συναλλαγή (πχ προμήθειες τραπεζών για χρέωση κάρτας κλπ).

Mέσα στο προαναφερθέν χρονικό διάστημα των 10 εργάσιμων ημερών, οποιαδήποτε γραπτή ένσταση/διαμαρτυρία/καταγγελία του Πελάτη σχετική με την επιστροφή χρημάτων η οποία στο μεταξύ έχει ήδη συμφωνηθεί μεταξύ των των συμβαλλόμενων, υποβληθεί από τον Πελάτη προς οποιαδήποτε Δημόσια Διοικητική Αρχή του Ελληνικού Κράτους, θα θεωρείται από την Εταιρία κακόπιστη, συκκοφαντική και δυσφημιστική και σε αυτήν την περίπτωση η Εταιρία προκειμένου να διαφυλάξει το κύρος της και την υπόστασή της από  κακόβουλες πρακτικές που σκοπό έχουν να πλήξουν την αξιοπιστία της   επιφυλάσσεται κάθε νομίμου δικαιώματός της,

Οποιαδήποτε παραβίαση όρου του παρόντος θεωρείται ικανή να οδηγήσει σε μή επιστροφή οποιουδήποτε ποσού προς τον Πελάτη, είτε σε μετρητά είτε με τη μορφή πίστωσης.