04-support-icon-phone211 800.78.30
Live Help

•    Η Εταιρία  παρέχει τεχνική υποστήριξη που αφορά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του πελάτη και το ανέβασμα του έτοιμου περιεχομένου του στον server μόνο εφόσον ο Πελάτης το παραγγείλει ως extra υπηρεσία, από την ετήσια φιλοξενία  του web site του, και η χρέωση είναι αντίστοιχη του πακέτου smart support που θα επιλέξει.  

•    Η Εταιρία υποχρεούται να παράσχει δωρεάν τρίωρη εκπαίδευση στον Πελάτη εφόσον το επιθυμεί και εκείνος όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Πίνακα Ελέγχου (Control Panel) του και για τον τρόπο δημοσίευσης των αρχείων του στο Διαδίκτυο και την εγκατάσταση των email λογαριασμών του.

•    Η Εταιρία πριν ξεκινήσει τη διαδικασία της μεταφοράς ενός site ελέγχει την συμβατότητά του με τους server της εταιρείας μας και μόνο στην περίπτωση που δεν επηρεάζεται η ασφάλεια των server προχωράει στην διαδικασία μεταφοράς. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για την μη ολοκληρωμένη μεταφορά του site ή για την μη έγκυρη μεταφορά του. Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να παρέχει στην Εταιρία οποιαδήποτε  πληροφορία  σχετίζεται με την μεταφορά του site του.

•     Οι πάροχοι των δικτύων που συνεργαζόμαστε παρέχουν διαθεσιμότητα  99,97% και η Εταιρία όσον αφορά το share web hosting παρέχει 24 back επί 7 ημέρες σε όλα τα πακέτα. Λόγω της ειδικής φύσης του διαδικτύου και των δικτύων μέσω των οποίων διανέμονται οι πληροφορίες  η Εταιρία  δεν εγγυάται και δεν  ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του δικτύου. Ειδικότερα η  Εταιρία, δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε βλάβη ή απώλεια δεδομένων προκύψει από την χρησιμοποίηση, διαθεσιμότητα ή μη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρει κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και για οποιδήποτε λόγο.